Oferta którą przygotowaliśmy dla Państwa
Wychodzimy na przeciw Państwa oczekiwaniom

FAQ - Najczęściej zadawane pytania
W jakich godzinach pracujemy?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
- Poniedziałek 9.00 – 17.00
- Wtorek, 8.00 – 18.00
- Środa 8.00 – 18.00
- Czwartek 8.00 – 18.00
- Piątek 8.00 – 15.00
- Jeśli nie odbieramy telefonu, oddzwonimy najszybciej jak to możliwe.
Jak mogę umówić spotkanie?
Mogą Państwo:
- zamówić spotkanie Tel: 732 805 414,
- korzystając z formularza kontaktowego
- składając wizytę osobiście w gabinecie.
Ile godzin wcześniej mogę zarezerwować spotkanie?
Optymalny czas rezerwacji to 14 dni przed planowanym zabiegiem.
Zabiegi mogą być rezerwowane najpóźniej z 24 godzinny przed spotkaniem, nie możemy jednak zagwarantować że będziemy dysponować czasem.
Jak należy przygotować się do wizyty?
Na wizycie należy pojawić się punktualnie.
Przed zabiegiem warto wykonać higienę osobistą.
Warto ubrać się wygodnie, tak by odkrycie stóp w gabinecie nie stwarzało Państwu problemu.
Jak długo trwa wizyta?
Czas trwania wizyty zależy od rodzaju zabiegu który Państwo wybiorą.
Najczęściej staramy się Państwu nie zająć więcej niż 60 minut.
Czy zabieg podologiczny może boleć?
Zabiegi są bezbolesne.
Może się jednak zdarzyć, że będą odczuwać Państwo dyskomfort podczas zabiegu, jednak nasi wykwalifikowani specjaliści wiedzą o tym i są bardzo delikatni. Zawsze dodatkowo mogą Państwo zapytać o nieinwazyjne znieczulenie miejscowe.
Jak często rekomenduje się korzystanie z zabiegów?
Ze względu a fakt, że pracują Państwo dłońmi, manicure powinien być wykonywany co około 2 tygodnie.
Zalecamy wykonanie pedicure co 4-6 tygodni lub częściej, w zależności od tego jak szybko rosną paznokcie.
Pozostałe terapie podologiczne rekomendujemy w zależności od pojawiających się dolegliwości.
Zawsze mogą Państwo do nas zadzwonić i skonsultować się indywidualnie TEL. 732805414
Jaki jest koszt wizyty?
Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem.
Jak mogę dokonać zapłaty?
Aktualnie akceptujemy płatność gotówką.
Do usługi wystawiany jest paragon, jeśli życzą sobie Państwo faktury, prosimy o przekazanie informacji przy skłądaniu zamówienia.
Czy mogę odwołać wizytę?
Prosimy o odpowiedzialne zamawianie spotkań.
Akceptowalny czas odwołania spotkania to 48 godzinne wyprzedzenie.
Rozumiemy że w ciągu dnia mogą się jednak zdarzyć nieprzewidziane sytuacje.
Prosimy o taką informacje telefonicznie lub sms tak szybko jak to będzie możliwe.
Mogą Państwo zostać obciążeni kosztami organizacyjnymi w związku z Państwa wizytą.
Jeśli sytuacja powtarza się notorycznie zastrzegamy sobie prawo do zakończenia współpracy.

Nasz zespół
Jesteśmy specjalistami zdrowotnej pielęgnacji dłoni i stóp. Oferujemy wysokiej jakości usługi oparte na najlepszych, najnowszych, technologiach w Podologii.

Nasze usługi
Państwa komfort jest dla nas najważniejszy. Każda terapia jest dobierana indywidualnie do Państwa potrzeb, aby zaspokoić wszystkie oczekiwania.

Profesjonalizm
Dysponujemy skutecznymi metodami terapii, kompleksowością usług i holistycznym, indywidualnym podejściem.